COVID-19

Szanowni Klienci,

Od 28 maja kina Cinema City w całej Polsce otwierają swoje sale kinowe dla Widzów! W związku z tym w trosce o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo, oraz stosując się do nowych regulacji dotyczących zdrowia publicznego, prosimy o zastosowanie się do poniższych wytycznych:

 

 

Prosimy o rezygnację z wizyty w kinie w przypadku wystąpienia któregoś z objawów zdrowotnych, takich jak: gorączka, kaszel lub kontakt z osobą chorą na COVID-19 w ostatnich 2 tygodniach.

Dziękujemy za współpracę na nowych warunkach!

Ciesz się kinem!

 

Cinema City dba o bezpieczeństwo Klientów oraz swoich Pracowników:

 

ODPOWIEDZI NA WASZE PYTANIA

Moja karta podarunkowa, voucher wygasły. Co mam zrobić?
Wszystkie, niewykorzystane Karty Podarunkowe oraz Vouchery ważne na dzień 06.11.2020 zostaną przedłużone do 31.05.2022.

Chcę zwrócić bilety, jak to zrobić?
Bilety zakupione w kasie kinowej będą mogły zostać zwrócone dopiero po ponownym otwarciu naszych kin. Bilety będą musiały zostać zwrócone w kasie tego samego kina, w którym zostały pierwotnie zakupione, a do zwrotu kwoty wymagany będzie bilet.

Czy na terenie kina można spożywać przekąski i napoje?
Tak! Zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Ministra Zdrowia dozwolone jest spożywanie przekąsek z naszego baru na terenie kina.

 

KLIENCI UNLIMITED

Jestem członkiem Unlimited. Co się dzieje teraz z moim członkostwem?
Szczegółowe informacje na temat swojego członkowstwa Unlimited powinieneś otrzymać od nas dnia 17.05.21 drogą mailową. Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]

Kiedy zostaną wznowione opłaty za Unlimited?
Dla użytkowników opłacających abonament w ramach Miesięcznego Planu Płatności, opłaty zostaną wznowione wraz z otwarciem kin. Niemniej jednak, jeśli miałeś opłacony abonament, którego nie udało Ci się wykorzystać w całości przed zamknięciem kin, niewykorzystana część tej opłaty zostanie przeniesiona na okres po otwarciu kin. Dokona się to automatycznie, nie będą wymagane od Ciebie żadne dodatkowe działania. W tym przypadku wznowienie płatności nastąpi po wykorzystaniu przedpłaconego okresu wynikającego z przeniesienia opłaty wniesionej przed zamknięciem kin.

Opłaciłem abonament z góry za cały rok. Czy moje członkostwo zostanie przedłużone?
Jeśli opłaciłeś abonament z góry za cały rok, w ramach Rocznego Planu Płatności, ważność Twojej karty Unlimited zostanie automatycznie wydłużona o okres, w którym nasze kina pozostawały zamknięte (bez dodatkowych opłat). Szczegółowe informacje na temat daty ważności Twojej Umowy prześlemy w odrębnej wiadomości e-mail.

Posiadam kody na przekąski kinowe i nie zdążyłem ich wykorzystać. Czy ich ważność zostanie wydłużona?
Dla wszystkich aktywnych członków Unlimited, ważność kodów została wydłużona do 18 czerwca 2021.

Czy podwyżka cen, ogłoszona w październiku 2020 roku, jest aktualna?
Podwyżka cen, o której informowaliśmy w październiku 2020 roku, która miała wejść w życie z początkiem 2021 roku, zostaje przesunięta na 9 lipca. W ten sposób chcemy podziękować Ci za to, że jesteś w #TeamUnlimited i będziesz dłużej mógł cieszyć się dostępem do filmów bez limitu w niższej cenie!

Moja karta płatnicza powiązana z kontem Unlimited straciła ważność, jak mogę dokonać aktualizacji?
Aktualizacji danych karty płatniczej, można dokonać logując się do swojego konta online na stronie https://www.cinema-city.pl/konto#/zaloguj. W zakładce Unlimited należy kliknąć ZMIEŃ KARTĘ, gdzie należy wprowadzić dane nowej karty płatniczej, aby zapisać ją w systemie.

Mam nieuregulowane płatności i moja karta Unlimited jest zawieszona. Jak mogę ją ponownie aktywować?
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie w prywatnej wiadomości e-mail. Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem [email protected] 

Rozwiązałem Umowę Unlimited w czasie kiedy kina były zamknięte. Czy mogę ponownie ją aktywować?
Wszystko zależy od tego kiedy Twoja karta Unlimited wygasła. Skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem [email protected] Zrobimy wszystko co w naszej mocy, żeby zaproponować Ci najlepsze rozwiązanie.

Jak mogę się z Wami skontaktować?
Kontakt z nami możliwy jest drogą mailową pod adresem [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej po wybraniu kategorii UNLIMITED. Postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość jak najszybciej, jednak ilość otrzymanych zapytań w ostatnich dniach znacznie wzrosła, co może powodować opóźnienia w otrzymaniu odpowiedzi. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

Kiedy zostanie otwarta Infolinia Unlimited?
Infolinia Unlimited zostanie otwarta w dniu otwarcia kin, tj. 28 maja.