COVID-19

Szanowni Klienci,
Od 7 listopada zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów kina Cinema City w całej Polsce są zamknięte. Czekamy z niecierpliwością na Wasz powrót do kin, tymczasem poniżej prezentujemy najczęstsze pytania i odpowiedzi w związku z tą sytuacją.

 

ODPOWIEDZI NA WASZE PYTANIA

Moja karta podarunkowa, voucher wygasły. Co mam zrobić?
Wszystkie, niewykorzystane Karty Podarunkowe oraz Vouchery ważne na dzień 7.11 zostaną przedłużone. Szczegółowe informacje podamy już wkrótce.

Chcę zwrócić bilety, jak to zrobić?
Bilety zakupione w kasie kinowej będą mogły zostać zwrócone dopiero po ponownym otwarciu naszych kin. Bilety będą musiały zostać zwrócone w kasie tego samego kina, w którym zostały pierwotnie zakupione, a do zwrotu kwoty wymagany będzie bilet.

 

KLIENCI UNLIMITED

Jestem członkiem Unlimited. Co się dzieje teraz z moim członkostwem?
Jeśli opłacasz abonament w ramach Miesięcznego Planu Płatności, Twoja karta Unlimited pozostanie aktywna, ale opłaty w okresie zamknięcia kin nie będą pobierane. Jeśli opłaciłeś abonament z góry za cały rok, w ramach Rocznego Planu Płatności, ważność Twojej karty Unlimited zostanie wydłużona o okres, w którym kina będą pozostawały zamknięte.

Czy w okresie zamknięcia kin moja Umowa zostanie zawieszona?
Zawieszenie działalności kin spowodowane jest nadzwyczajnymi okolicznościami, panującą pandemią, o których mowa w sekcji 16.2 Regulaminu Unlimited, w związku z tym Twoja Umowa Unlimited będzie kontynuowana, jednak w przypadku klubowiczów opłacających abonament w ramach Miesięcznego Planu Płatności, opłaty nie będą pobierane.

Czy automatyczne opłaty za członkostwo dla miesięcznych użytkowników zostaną wstrzymane?
System automatycznych obciążeń zostanie wyłączony w okresie zamknięcia kin. Jeśli wniosłeś opłatę za bieżący okres abonamentowy, w czasie którego, częściowo nie będziesz mógł korzystać z usługi Unlimited z uwagi na zamknięcie kin, niewykorzystana część tej opłaty zostanie przeniesiona na okres rozliczeniowy po ponownym otwarciu.

Pobrano mi już opłatę miesięczną. Czy otrzymam zwrot?
Jeśli wniosłeś opłatę za bieżący okres abonamentowy, w czasie którego, częściowo nie będziesz mógł korzystać z usługi Unlimited z uwagi na zamknięcie kin, niewykorzystana część tej opłaty zostanie przeniesiona na okres rozliczeniowy po ponownym otwarciu. Dokona się to automatycznie, nie będą wymagane od Ciebie żadne dodatkowe działania. 

Wnioskowałem o czasowe zawieszenie członkostwa poprzez formularz. Czy moja Umowa pozostanie zawieszona?
Tak. Jeśli w ostatnim czasie wnioskowałeś o czasowe zawieszenie członkostwa (okres zawieszanie do 3 miesięcy), dyspozycja pozostaje w mocy. Jeśli kina zostaną otwarte przed upływem okresu wskazanego we wniosku, karta Unlimited pozostanie nieaktywna.

Składałem wniosek o czasowe zawieszenie karty poprzez formularz i w do tej pory nie otrzymałem potwierdzenia zawieszania?
Zgodnie z informacją umieszczoną przy formularzu wniosku o czasowe zawieszenie członkostwa, wypełnienie formularza nie powoduje jego automatycznego zawieszenia a następuje dopiero w momencie rozpatrzenia wniosku. Termin rozpatrzenia wniosku nie jest w żaden sposób związany z okresem rozliczeniowym Umowy, ponieważ wnioski rozpatrywane w kolejności ich rejestrowania w systemie. Otrzymaliśmy bardzo dużo wniosków i staramy się, aby rozpatrzyć je w jak najszybszym czasie.

Opłaciłem abonament Unlimited z góry za rok a ważność Umowy kończy się w okresie, kiedy kina są zamknięte, czy moja Umowa zostanie wydłużona?
W związku z tym, że opłaciłeś abonament Unlimited z góry za cały rok w ramach Rocznego Planu Płatność, ważność Twojej karty Unlimited zostanie wydłużona o okres, w którym kina będą pozostawały zamknięte. Wydłużenie okresu ważności karty nastąpi automatycznie, w momencie kiedy poznamy datę ponownego otwarcia kin i aby je uzyskać nie będą wymagane od Ciebie żadne dodatkowe działania. Dotyczy to również kart Unlimited, których ważność upływa w okresie kiedy kina pozostaną zamknięte.

Moja karta płatnicza straciła ważność, jak mogę dokonać aktualizacji?
Aktualizacji danych płatności można dokonać poprzez swoje konto online (zakładka Unlimited).

Jak mogę uregulować zaległe płatności?
W celu opłaty zaległego abonamentu i kontynuowania członkostwa, należy zalogować się do konta użytkownika na stronie https://www.cinema-city.pl/unlimited/login, przejść do zakładki Unlimited i postępować zgodnie z instrukcją.

Jak mogę się z Wami skontaktować?
Uprzejmie informujemy, że od 14 listopada do odwołania, Infolinia Unlimited będzie nieczynna. Jeśli masz pytania dotyczące Twojego członkostwa, napisz do nas wiadomość na adres [email protected]. Możesz również wysłać zapytanie bezpośrednio przez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej po wybraniu kategorii UNLIMITED.

Postaramy się odpowiedzieć na Wasze zapytania jak najszybciej, jednak ich ilość w ostatnich dniach znacznie wzrosła, co może powodować opóźnienia w kontakcie z nami. Prosimy Was o cierpliwość.