CINEMA CITY

Drodzy Klubowicze,

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi członkostwa Unlimited chcielibyśmy Was zapewnić, że wszystkim użytkownikom, posiadającym w momencie zamknięcia kin aktywny abonament Unlimited, przysługiwać będzie rekompensata, uzależniona od wybranego planu płatności. 

Jeśli opłaciłeś abonament w ramach Miesięcznego Planu Płatności, Twoja karta Unlimited pozostanie aktywna w okresie braku dostępu do kin, a opłaty, które zostały w tym czasie pobrane będą automatycznie przeniesione na kolejny okres rozliczeniowy, po otwarciu kin. Jeśli opłaciłeś abonament Unlimited z góry za cały rok w ramach Rocznego Planu Płatności, ważność Twojej karty Unlimited zostanie wydłużona o okres, w którym kina będą pozostawały zamknięte.

Wiemy, że macie do nas wiele pytań, na które oczekujecie szybkiej odpowiedzi.
Prosimy Was jednak o cierpliwość. Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie zapytania w odpowiednim czasie, niemniej jednak ich ilość w ostatnich dniach znacznie wzrosła, co może powodować opóźnienia w kontakcie z nami.

W związku z tym przygotowaliśmy dla Was listę pytań i odpowiedzi (FAQ). Znajdziecie je poniżej.
Jeśli macie inne pilne zapytania, na które nie znaleźliście odpowiedzi, kierujcie na adres [email protected]

Robimy co w naszej mocy, aby ochronić nasze kina przed negatywnymi skutkami czasowego zamknięcia. Wszystko po to, żebyście po zakończeniu tej przymusowej przerwy mogli wrócić do nas jak najszybciej i korzystać z naszych usług tak, jak do tej pory. Sytuacja jest trudna dla wszystkich, dlatego tym bardziej liczymy na Waszą wyrozumiałość. Bądźmy razem w obliczu tego wyzwania!

Tymczasem dbajcie o siebie.
Zatroszczcie się również o Waszych bliskich!

#zostanwdomu #chronzycie
Zespół UNLIMITED

* Kina zostały zamknięte w dniu 12 marca do odwołania, na mocy decyzji Rządu RP o tymczasowym zawieszeniu działalności instytucji kultury, związanej z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Czasowe zawieszenie działalności jest spowodowane nadzwyczajnymi okolicznościami, tj. epidemią, określaną z w sekcji 16.2 Regulaminu Unlimited jak zjawisko siły wyższej, za które Cinema City nie ponosi odpowiedzialności.

 

FAQ

Kiedy kina zostaną ponownie otwarte?

Nie wiemy. Stosujemy się do wytycznych administracji rządowej i jeśli pojawią się jakieś nowe informacje niezwłocznie Was o tym poinformujemy. Rekomendujemy bieżące śledzenie naszej strony internetowej oraz sprawdzania wiadomości email w celu uzyskania aktualnych informacji. 
 

Posiadam voucher / kartę podarunkową Cinema City, czy po otwarciu kin będę mógł z niego skorzystać?

Wszystkie Karty Podarunkowe oraz Vouchery ważne na dzień 11.03 zostaną przedłużone o czas w którym kina były zamknięte. Prosimy o kontakt z nami po ponownym otwarciu kin.
 

Moja karta Unlimited jest aktywna, a nie mogę z niej korzystać. Co teraz będzie?

Wszystkim użytkownikom, posiadającym w momencie zamknięcia kin aktywny abonament Unlimited, przysługiwać będzie przedłużenie członkostwa o okres braku dostępu do kin (Roczny Plan Płatności) lub przeniesienie poniesionych w tym okresie opłat na kolejny okres rozliczeniowy, po otwarciu kin (Miesięczny Plan Płatności). 
 

Pobrano mi opłatę miesięczną. Czy otrzymam zwrot?

Cinema City nie będzie dokonywać zwrotów. Pragniemy jednak zapewnić, że Twoja karta Unlimited pozostanie aktywna w okresie braku dostępu do kin, a opłaty, które zostały już pobrane będą automatycznie przeniesione na kolejny okres rozliczeniowy, po otwarciu kin. Dokona sie to automatycznie, nie będą wymagane od Ciebie żadne dodatkowe działania. 
 

Czy automatyczne opłaty za członkostwo dla miesięcznych użytkowników zostaną wstrzymane?

System automatycznych obciążeń zostanie wyłączony wraz z upływem pełnego miesiąca od zamknięcia kin, tym samym żadne dodatkowe opłaty po tym okresie nie będą już naliczane, a te, które zostały już pobrane będą automatycznie przeniesione na kolejny okres rozliczeniowy, po otwarciu kin.
 

Co się dzieje, jeśli moja Umowa została podpisana na rok i opłacona z góry a jej ważność kończy się w okresie kiedy kina są zamknięte?

Twoja Umowa zostanie automatycznie przedłużona o ilość dni, w czasie których korzystanie z usługi Unlimited nie będzie możliwe. Przedłużenie okresu nastąpi automatycznie po ponownym otwarciu kin i aby je uzyskać nie będą wymagane od Ciebie żadne dodatkowe działania.
 

Jak mogę uregulować zaległe płatności?

W celu opłaty zaległego abonamentu należy zalogować się do konta użytkownika na stronie https://www.cinema-city.pl/unlimited/login i postępować zgodnie z instrukcją.
 

Jak mogę dokonać aktualizacji karty płatniczej kiedy straciła ważność?

Aktualizacji danych płatności można dokonać również poprzez swoje konto online. Po zalogowaniu do konta, należy wybrać funkcję "edytuj dane płatności". Po dodaniu danych karty płatniczej należy potwierdzić przyciskiem "aktualizuj dane".