NOWE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

Szanowni Klienci,

Od 22 lipca kina Cinema City w całej Polsce otwierają swoje sale kinowe dla Widzów! W związku z tym w trosce o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo, oraz stosując się do nowych regulacji dotyczących zdrowia publicznego, prosimy o zastosowanie się do poniższych wytycznych:

 

 

Prosimy o rezygnację z wizyty w kinie w przypadku wystąpienia któregoś z objawów zdrowotnych, takich jak: gorączka, kaszel lub kontakt z osobą chorą na COVID-19 w ostatnich 2 tygodniach.

Dziękujemy za współpracę na nowych warunkach!

Ciesz się kinem!

 

Cinema City dba o bezpieczeństwo Klientów oraz swoich Pracowników:

 

ODPOWIEDZI NA WASZE PYTANIA

 

Czy kina znajdujące się w strefie czerwonej i żółtej są czynne?

Tak, nasze kina są czynne - przy zachowaniu ograniczenia liczby dostępnych miejsc na seansie do 25%.

 

Moja karta podarunkowa, voucher wygasły. Co mam zrobić?

Wszystkie zakupione i niewykorzystane Karty Podarunkowe oraz Vouchery ważne na dzień 11.03.2020 roku zostały automatycznie przedłużone do 31.12.2020 roku. W przypadku Kart Podarunkowych UNLIMITED, które były ważne w dniu 11.03.2020, ich ważność została wydłużona do 31.08.2020 roku. 

 

Chcę zwrócić bilety, jak to zrobić?

Bilety zakupione w kasie kinowej będą mogły zostać zwrócone dopiero po ponownym otwarciu naszych kin. Bilety będą musiały zostać zwrócone w kasie tego samego kina, w którym zostały pierwotnie zakupione, a do zwrotu kwoty wymagany będzie bilet.

 

Nie mogę nosić maski, czy w takim przypadku nie będę mógł/mogła korzystać z kina?

Klienci, którym na podstawie wyjątków prawnych przysługuje zwolnienie z obowiązku noszenia masek (obecne wyjątki dotyczą tylko osób niepełnosprawnych umysłowo i fizycznie, z zaburzeniami psychicznymi oraz mających trudności w samodzielnym założeniu i zdjęciu maseczki) mogą przebywać w kinie bez zakrywania ust i nosa.

 

Podczas seansu trzeba być w maseczce?

Zgodnie z aktualną informacją od GIS należy mieć zasłonięte usta i nos w trakcie seansu.

 

Jak wygląda rezerwacja miejsc w kinie w kontekście zachowania bezpiecznego dystansu?

Zajmij co czwarte miejsce. Wyjątek stanowi rezerwacja miejsc obok siebie w przypadku osób mieszkających razem oraz opiekunów z dziećmi poniżej 13 roku życia i osobami niepełnosprawnymi.

 

Czy można kupić przekąski w kinie?

Tak, można kupić przekąski - nachosy, popcorn, napoje i inne produkty z naszej oferty. Produkty zakupione w barze można spożywać w sali kinowej w przyłbicy.

 

Jak zapewniacie czystość i bezpieczeństwo w salach kinowych?

  • Nasi pracownicy są zobowiązani do noszenia masek ochronnych i rękawiczek
  • Nasze toalety są dezynfekowane i czyszczone co godzinę
  • Dezynfekcja rąk jest dostępna w kilku lokalizacjach kinowych
  • Dokładnie przestrzegamy wszystkich przepisów i zaleceń określonych przez rząd i sanepid.

 

NOWE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

 

W celu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa Twojego oraz naszych pracowników przypominamy o nowych zasadach sanitarnych obowiązujących w naszych kinach wraz z ich ponownym otwarciem:

  • Pamiętaj o maseczce
  • Zachowaj bezpieczny dystans
  • Zachęcamy do użycia środków dezynfekcji rąk dostępnych w kinie
  • Prosimy o dokonywanie płatności kartą.

W trosce o bezpieczeństwo naszych Widzów oraz pracowników prosimy aby przestrzegać poniższych zasad:

  • Osoby odwiedzające kina aktualnie nie kaszlą
  • Temperatura ciała jest niższa niż 38 stopni
  • Nie miałeś kontaktu z pacjentem chorym na COVID-19 w ciągu ostatnich dwóch tygodni

 

KLIENCI UNLIMITED

 

Jak mogę się z Wami skontaktować?

W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji pod adresem [email protected]. Możesz również wysłać zapytanie bezpośrednio przez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej po wybraniu kategorii UNLIMITED.

 

Jestem członkiem Unlimited. Co się dzieje z moim członkostwem?

Wkrótce skontaktujemy się ze wszystkimi członkami Unlimited, aby podać szczegóły dotyczące ich członkostwa. Zasadniczo obowiązują poniższe zasady:

Użytkownicy opłacający abonament w ramach Miesięcznego Planu Płatności
Jeśli wniosłeś opłaty w okresie czasowego zamknięcia kin, Twoje konto Unlimited pozostaje aktywne. Opłaty, które zostały pobrane za okres, w którym korzystanie z usługi Unlimited było niemożliwe, zostaną automatycznie przeniesione na okres rozliczeniowy, po otwarciu kin. Oznacza to, że w pierwszym miesiącu bezpośrednio po ponownym otwarciu kin, nie będziemy obciążać opłatami za pierwszą należną płatność a płatność za kolejny okres abonamentowy może zostać proporcjonalnie obniżona jeśli ww. okresie została pobrana więcej niż jedna opłata. Rekompensata zostanie naliczona automatycznie zgodnie z wartością pobranych opłat przed wyłączeniem systemu automatycznych obciążeń w dniu 12 kwietnia 2020 r.

Jeśli masz zaległe saldo sprzed naszego zamknięcia lub Twoja karta płatnicza powiązana z kontem Unlimited straciła ważności, skontaktujemy się z Tobą, aby przekazać szczegółowe informacje. Aktualizacji danych płatności oraz dokonania zapłaty zaległego abonamentu można dokonać poprzez swoje konto online.

Użytkownicy opłacający abonament w ramach Rocznego Planu Płatności
Twoja Umowa oraz karta Unlimited zostały automatycznie przedłużone o opłacony z góry okres, w czasie którego korzystanie z usługi było niemożliwe z powodu czasowego zamknięcia kin. Prześlemy Ci e-mailem nową datę ważności.

I jeszcze ostania rzecz!

Wszyscy członkowie Unlimited otrzymają dodatkowo jeden bilet na seans 2D (z wyłączeniem specjalnych formatów) gratis ważny do końca września! Dzięki czemu będziesz mógł zaprosić osobę towarzyszącą do kin Cinema City! Kod przekażemy użytkownikom którzy mają aktywne konto Unlimited i nie zalegają z bieżącymi opłatami w dniu otwarcia kina. Po ponownym otwarciu automatycznie wyślemy Ci wiadomość e-mail z kodem. Nie musisz się z nami w tej sprawie kontaktować.